Źródło: http://www.securityprinting.org/akcie/obory/280/12800_index.htm

Obraz Augusta von Willego - "Bramen w 1870 roku, rewolucja przemysłowa"

 

Legendy czeskiej motoryzacji - Praga Mignon

 

w przygotowaniu

Škoda 1101 oraz Škoda 1102 , znane również jako Tudor, to samochody osobowe i lekkie samochody dostawcze produkowane w latach 1946 - 1952 przez AZNP Mlada Boleslav oraz zakłady zależne. W latach 1946–1952 wyprodukowano 71 591 samochodów wszystkich wersji, z których zdecydowana większość została wyeksportowana do wielu krajów, w dużej części do Polski (8 376 szt.), Holandii (7 762 szt.),  Belgii (5 741 szt.). Około 24 700 egzemplarzy Škody 1101/1102 pozostało na rynku czechosłowackim.

Prospekt Škody 1102 z 1951 roku.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

 

Wersja nadwozia   Tudor Tudor kabriolet sedan roadster sanitarka dostawcza kombi wojskowa*
Lata produkcji   1946–1951 1946–1951 1948–1951 1948–1951 1947–1951 1947–1952 1949–1952 1948–1951
Ilość sztuk około 29 000 około 18 000 2 184 4 561 4 946 4 393 4 237
Masa własna [kg] 940 940 960 960 1090 1050 1070 960
Ładowność [kg] 360 360 340 340 310 500 500 400
Masa całkowita [kg] 1300 1300 1300 1300 1400 1680 1700 1360
Długość [mm] 4050 4050 4100 4100 4140 4120 4120 4080
Wysokość [mm] 1520 1520 1520 1460 1650 1680 1620 1530
Szerokość [mm] 1500 1500 1500 1500 1500 1500 1500 1520
Rozstaw osi [mm] 2485
Rozstaw kół [mm] 1200/1250 (przednie/tylne)
Prześwit [mm] 190
Opony   5,00/5,25×16 5,00/5,25×16 5,00/5,25×16 5,00/5,25×16 5,75×16 6,00×16 6,00×16 b.d.
Zużycie paliwa [l/100 km] 8,5 8,5 8,5 8,5 10 10  10 9,5
Szybkość maks. [km/h] 100 100 100 100 90 90 90 90
Szybkość trwała [km/h] 85 85 85 85 70 70 70 60


*Škoda 1101 VO/P

 Źródła:

  1. Wikipedia
  2. Skodatudor.pl
  3. Škoda 1101 w filmach
  4. Škoda 1102 w filmach
  5. FCB Free Car Brochures
  6. Auta 5P

 

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
 

129753 (345)

Menu bloga

Reklama Google

Muzeum Králíky

Muzeum Tatry

 Reklama - Posypywarka ciągniona do samochodu, quada, ATV, z własnym silnikiem napędu rozrzutu kruszywa.

Posypywarka komunalna ciągniona z własnym silnikiem - do ciągnięcia przez quad, ATV, samochód

Szybkość posypywania niezależna od prędkości jazdy, szczególnie polecana na wąskich, stromych krętych drogach, wszędzie tam gdzie nie można rozwinąć większej prędkości aby napęd od koła był skuteczny.

Zaczep kulowy ISO 50 lub oko ciągnikowe.

_